Ancelotti Tak Boleh Kalahkan Saya : Mourinho

Nampaknya perang mulut antara Mourinho dengan Ancelotti tidak menunjukkan tanda-tanda yang akan menemui noktah.Bekas pengurus sensasi Chelsea itu kembali mengadakan perang psikologinya terhadap Ancelotti.

Dengan kemenangan kali kelima berturut-turut yang dicapai oleh Chelsea dalam kempen liga musim ini mungkin menimbulkan sedikit "cemburu" Mourinho kepada Ancelotti.

"Ancelotti boleh sahaja mengalahkan rekod saya dalam kemenangan dalam pembukaan Liga Perdana Inggeris bersama Chelsea.Tetapi dia tidak akan boleh melebihi rekod saya.Saya memberi trofi liga pertama kepada Chelsea selepas 5o tahun kelab itu tidak memenanginya," ujar Mourinho.

Haha ye lar Mourinho.Aku tahu itu memang rekod kebal ko dan tak der mane-mane managerpun yang boleh mengalahkan rekod kebal ko tu selama 50 tahun.Tapi Ancelotti mungkin akan membuat sejarah paling hebat dalam kelab Chelsea iaitu memenangi trofi UEFA Champions League kepada Chelsea musim ini dan trofi ini tidak pernah dimenangi oleh Mourinho sejak dia membimbing Chelsa.Erm...

0 comments:

Post a Comment

Kawe La!

My photo
Budok uduhs Pasir Puteh!

Pengikut Kawe Belako!